יום שלישי, 14 בדצמבר 2010

להרוויח כסף לעלות רמות בפארם וויל


שם המדריך: 

להרוויח כסף לעלות רמות בפארם וויל


פתחתי את החווה לפני 3 ימים

אני רמה 20 עכשיו , עם 30 אלף שקל רווח כל יום רק מקציר


רוצים לדעת איך ? :)
סבבה ניתן לכם פה את כל הטיפים להרווח כסף ולעלות רמות וניסיון

1. טיפ ראשון
כמה שיותר שטחים חקלאיים שווים יותר כסף
לי יש 175 שדות
כלומר אני שותל ענבים
ענבים קונים ב85 ומוכרים אחרי יום ב270 , תורידו 15 על הניקיון ונשאר לכם רווח נקי של 170
כפול ה170 שדות שיש לי שווה 29750 בכל יום !!
תעשו את זה גם אתם !!

2. טיפ שני
בזמן שאתם מחכים לדברים לגדול , תטיילו בקיר שלכם
חברים משאירים לפעמים זכיות שלהם במדליות
מצד שמאל בזכיה שלהם כתוב "get bonus from" אם תלחצו על זה תקבלו מכל חבר פרס
בין 50 ל500 מטבעות מכל חבר , תחפשו את זה אצל הרבה חברים
ותוכלו להרוויח הרבה כסף !!

3. טיפ שלישי
מדליות מביאות המון כסף !! והמון ניסיון
לרוב זכייה במדליות תביא לכם המון כסף וניסיון , לדוגמא אם תזכו במדליות רמה 4
תקבלו 10 אלף מטבעות ו500 ניסיון !!
אז תתחילו להרוויח מדליות , יש מדליות קלות ויש קשות
- מדליה מומלצת - 50 שכנים ותקבלו 10 אלף מטבעות
- תשאירו את המתנות בתוך הקופסת מתנות ותקבלו המון מטבעות ממדליות
כאשר יהיו לכם מתנות שונות מחברים עם הזמן
- תאמצו חיות
- לעוד פירוט על מדליות כנסו לפינת הטיפים ביויו , לפארם וויל , ואז מדליות

4. אימוץ חיות
אמצו חיות מהקירות של חברים , פרה ברווז כבשה ועוד יביאו לכם הרבה כסף
כי אותם לא צריך לשתול ולקצור נכון ? פשוט לחלוב כל יום יומיים , כסף בטוח וקל

5.מתנות
שלחו לחברים מתנות ובקשו חזרה , עצים עולים יקר ורווחיים , אז שתלו עצים ממתנות והרבה
תוכלו אפילו למכור אותם ולהרוויח כסף

6. בקרו בחוות של חברים , כל חווה 20 מטבעות ו5 ניסיון , פעם ביום

זהו בינתיים

מקווה שעזרתי לכם להרוויח הרבה כסף והרבה ניסיון
תהנו ותלמדו חברים

:) ותחזרו לבקר ביויו לעוד מדריכים בחווה בפינת מדריכים וטיפים

אתם מוזמנים כמובן לשלוח לי שכנות בחווה ואאשר את כולם =]
הפייסבוק שלי למי שאין מופיע בשורה הצהובה ביויו =]

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...