יום שישי, 11 בפברואר 2011

שדרוגים לעמודי המעריצים בפייסבוק: דומים יותר לפרופיל רגיל


פייסבוק 

שדרוגים לעמודי המעריצים בפייסבוק: דומים יותר לפרופיל רגיל

 

הרשת החברתית הכריזה על שורת שינויים שיקלו על האינטראקציה עם עמודי המעריצים. בין השינויים הבולטים: עמוד מעריצים יוכל "להעריץ" עמוד מעריצים אחר

פייסבוק הכריזה על שורה של שינויים ושיפורים באפשרויות הניהול והעיצוב של עמודי מעריצים. מטרתם של השדרוגים היא להבטיח תקשורת טובה יותר בין עמודי המעריצים לבין החברים בדף, כמו גם אפשרויות טובות יותר להפצת העמודים, ניהולם ומעקב אחר התקשורת בהם.

בשלב זה שדרוג העמוד נעשה בצורה וולונטרית, אך ורק לאחר לחיצה על כפתור "שדרג". עם זאת, לא מן הנמנע שבעתיד הקרוב תשדרג פייסבוק באופן אוטומטי את כל עמודי המעריצים לעיצוב החדש, כפי שהמירה לאחרונה אוטומטית את כל הפרופילים הרגילים לכאלו תחת עיצוב "הפרופיל החדש".
 

דומה יותר לעמוד פרופיל רגיל - ואפילו יכול לעשות לייק



עבור חברים בעמודי המעריצים, השינויים הבולטים ביותר לעין הם אלו שהופכים את העמוד לדומה יותר מבחינה ויזואלית לעמוד פרופיל של משתמש רגיל. תמונות שהעלו מנהלי העמוד לקיר יופיעו עכשיו למעלה, כבראש הדף יופיעו חמש התמונות העדכניות ביותר - במתכונת דומה לזו של עמודי הפרופיל הרגילים. תמונות שחברי הקבוצה הרגילים פרסמו בדף לא יופיעו במיקום זה.

כמו כן, רשימת הקישורים הפופולריים עוברת גם היא למיקום בולט ואינטואיטיבי הרבה יותר, מיד מתחת לתמונת הפרופיל של העמוד. קישורים אלו כוללים לינקים - לכתבות וסרטונים - שפורסמו על הקיר, מידע על העמוד ואירועים. ניתן אף יהיה להדגיש עמודים אחרים הקשורים לעמוד המעריצים שלכם, וכן את רשימת האנשים מחזיקים בהרשאת ניהול.

פרט לשינוי העיצובי, עמוד המעריצים שלכם יוכל להתנהג בעצמו כאילו היה מדובר בפרופיל, כשבמסגרת זו הוא יוכל לעשות לייק לעמודי מעריצים אחרים ואף לקבל מהם עדכונים. העדכונים יופיעו בפיד של עמוד המעריצים שלכם, שוב, ממש כאילו היה מדובר בעמוד פרופיל רגיל.
 
עמוד מעריצים בעיצוב החדש - נראה יותר ויותר כמו פרופיל רגיל
 עמוד מעריצים בעיצוב החדש - נראה יותר ויותר כמו פרופיל רגיל   צילום : צילומסך 
 

להגיב בכל אזור בפייסבוק תחת שמו של עמוד המעריצים

עמוד מעריצים פעיל בעיצוב החדש
 עמוד מעריצים פעיל בעיצוב החדש  
 צילום : צילומסך  
 

מבחינת מנהלי העמוד, שני השינויים המהותיים ביותר הם קבלת התראות וגמישות בשם תחתיו יוכלו להגיב.

מנהלי העמוד יוכלו לבחור האם להגיב באזורים אחרים בפייסבוק - לדוגמה, בעמודי פרופיל של חברים, עמודי מעריצים אחרים וכו' - תחת שמם שלהם או תחת שמו של עמוד המעריצים. עד כה ניתן היה לפרסם הודעות "רשמיות" הנושאות את שמו של עמוד המעריצים רק בעמוד עצמו, כשמחוצה לו הופיעו ההודעות כאילו נכתבו על ידי המשתמש הפרטי. האפשרות ההפוכה זמינה אף היא למנהלי העמוד: הם יוכלו להגיב בעמוד המעריצים לא רק בשמו של העמוד אלא אף בשמם הפרטי שלהם, כאילו נכתבה ההודעה תחת הפרופיל שלהם. עד כה מנהל עמוד יכול היה להגיב רק תחת שמו הרשמי של עמוד המעריצים, וכל עוד הגיב בעמוד המעריצים לא היתה באפשרותו לכתוב הודעות פרטיות, תחת שמו שלו.

הכלי הבולט השני שעומד לרשותם של מנהלי עמודים הוא האפשרות לקבל התראות והודעות בכל פעם שמשתמש כלשהו מגיב בעמוד המעריצים, או מגיב לאחד הפרסומים בו. עד כה לא היתה דרך לעקוב אחר תגובות, אלא בבדיקה חוזרת ונשנית של העמוד.

בכל הקשור לתצוגת ההודעות, מנהלי העמוד יוכלו לקבוע פילטרים שיקבעו זאת. לדוגמה, האם יוצגו בעמוד פרסומים מאת מנהלי הקבוצה בלבד, או שרצף העדכונים יכלול גם פרסומים של מעריצי הקבוצה. כמו כן מספר פילטרים נוספים יבטיחו שחברי הקבוצה יקבלו את הפרסומים העדכניים ביותר ואת הדברים המעניינים ביותר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...