יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

שאלונים ומשפטים לפייסבוק



    שאלונים ומשפטים    

חדש ביויו , 

שאלונים לפייסבוק 

ומשפטים מתחלפים , 

מגניבים לפייסבוק 

, בקרוב יהיו פה עוד הרבה שווה לחזור
לחצו על שאלון , קבלו תוצאה אישית , פרסמו את התשובה בפייסבוק על ידי לחיצה על הלחצן
עתידות משוגעות
עתידות משוגעות
עתידות ספורט
עתידות ספורט
אנשים מעצבנים
אנשים מעצבנים
עתידות מפחידות
עתידות מפחידות(בצחוק)
המכשפה
המכשפה
המכשף הזקן
המכשף הזקן

תמנון העתידות 
תמנון העתידות
מגדת העתידות
מגדת העתידות
עוגיית מזל אישית
עוגיית מזל אישית
משפט אהבה יומי 
משפט אהבה יומי
משפטים מצחיקים 
משפטים מצחיקים
אסטרולוגיה שבועית
אסטרולוגיה שבועית

הערס של הפייסבוק
הערס של הפייסבוק
סיני חכם 
סיני חכם
בדיחה יומית לפייסבוק
בדיחה יומית לפייסבוק
המשפט האחרון 
המשפט האחרון בחיים
משפטי מורים ותשובות
משפטי מורים ותשובות
חוקי מרפי
חוקי מרפי

שיתופן פייסבוק 
שיתופן פייסבוק
ברכה לחברים
ברכה לחברים
הפרצוף ספר אמר
הפרצוף ספר אמר
להיות ישראלי
להיות ישראלי
דרכים לעצבן אנשים 
דרכים לעצבן אנשים
הידעת לפייסבוק
הידעת - עובדות לפייסבוק

מגיד עתידות יומי
מגיד עתידות יומי
אחוזי אהבה לפייסבוק
אחוזי אהבה לפייסבוק
כמה חם לי
כמה חם לי
אחוז שעמום יומי
אחוז שעמום יומי
כמה אני מכור/ה לפייסבוק
כמה אני מכור/ה לפייסבוק
אחוז אהבה יומי
אחוז אהבה יומי

כמה אימו אני היום
כמה אימו אני היום
אחוז מזל יומי
אחוז מזל יומי
כמה חמוד/ה היום
כמה חמוד/ה היום
כמה משוגע/ת אני
כמה משוגע/ת אני
כמה מרוקאי/ת אני
כמה מרוקאי/ת אני
כמה ערס אתה
כמה ערס אתה

כמה חם היום
כמה חם היום
ציון במבחן הבא
ציון במבחן הבא
באסה לחזור לבית ספר
החזרה לבית ספר מבאסת כי :
ברכה לראש השנה
ברכה מתחלפת לראש השנה
דברים לעשות בחופש 
דברים לעשות בחופש



חדש !! פועל רק בתוך הפייסבוק , תמנון איש ואישה שעונים על שאלות של כן ולא

שאלו אותם שאלה , לחצו על מה התשובה והם יענו לכם בפרסום לפייסבוק , תהנו 


כדור השאלות
העונה לשאלות
תמנון השאלות

* כל השאלונים והמשפטים הינם בצחוק ולמטרות בידור בלבד , נא לא להפגע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...