יום ראשון, 28 בנובמבר 2010

אהבתי פייסבוק



    אהבתי -פייסבוק    
אוקיי אז ככה , פשוט בוחרים נושא , ואז משהו שאתם אוהבים , ולוחצים אהבתי בתוכו וזה מופיע בפייסבוק שלכם
לדוגמא יהיה כתוב : יויו אוהב את החופש הגדול (אם בחרתם את החופש הגדול) או יויו אוהב את החברה שלי (אם בחרתם החברה שלי)
הבנתם ?? אז למה אתם מחכים ? לחצו לייק על דברים שאתם אוהבים ואנשים שאתם אוהבים וזה יופיע בפייסבוק שלכם
לחזרה לעמוד הראשי ולבחור דברים שאהבתם לחצו פה או על הכותרת

 

 
חגים ותאריכים
אנשים
משחקים ופנאי
דברים מצחיקים
בעלי חיים
מאכלים
משקאות
תחביבים
מקומות
מפורסמים
סרטים
טלויזיה
סגנון מוזיקה
עונות
חנויות ומותגים
כדורגל


הדברים שאנשים הכי הרבה אוהבים : 
אותך 
החופש הגדול 
החבר שלי 
החברה שלי 
החברה הכי טובה שלי 
בנות 
ערפדים 
החברים שלי 
להפליץ 
בנים 
את עצמי 
למעוך נמלים 
לזרוק בלוני מים 
המשפחה שלי 
ג'סטין ביבר 
דמדומים 3 
ללכת יחפים 
ללכת מכות 
היום הולדת שלי 
הכלב שלי 
הפלאפון שלי 
ללכת עם נעלי בית 
ההורים שלי 
אחותי 
מוזיקה מזרחית 
מיילי סיירוס 
אח שלי 
ליידי גאגא 
צפרדעים 
לאסוף בולים 
היפ הופ 
ריאנה 
נייק 
שוקולד 
בית"ר ירושליים 
בר רפאלי 
מכבי חיפה 
ראש השנה 
עדי הימלבלוי 
פיצה 
מוזיקת פופ 
מוזיקת אמ טי וי 
החתול שלי 
הפועל תל אביב 
רן דנקר 
מוזיקת רוק 
מכבי תל אביב 
סלינה גומז 
יום שבת 
וודקה 
בריטני ספירס 
אייפון 
אווטר 
אנג'לינה ג'ולי 
סוף השבוע 
צעצוע של סיפור 
גלידה 
לשחק במחשב 
אבריל לווין 
קייטי פרי 
כדורגל 
מטאל 
קולה 
קסטרו 
לראות את המודניאל 
אסתי גינצבורג 
פינגווינים 
המונדיאל 
נחשים 
נמרים 
בראד פיט 
לגלוש באינטרנט 
יום חמישי 
ציפס 
החופש של פסח 
שירי מימון 
קישה 
כדורסל 
פרפרים 
כריסטינה אגילרה 
לשחק במחשב 
הסדרה חברים 
מוזיקה ישראלית 
מייקל קופון 
יום ראשון 
פורים 
לראות טלויזיה 
פתח תקוה 
יום שני 
אוגרים 
יום שלישי 
פסח 
יום רביעי 
נמלים 
נוקיה 
מלח 
רנואר 
דגים 
חנוכה 
ניו באלאנס 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...